Wednesday, July 29, 2009

Jalan-jalan Lagi

Esok aku akan terbang ke Sabah, negeri di bawah bayu. Walaupun baru tahun lepas aku melawat negeri ni, seolah-olah aku terpanggil untuk pergi lagi. Kalau tahun lepas aku pegi dengan my sisters and friends, berbeza tahun ni cuma ahli keluarga sahaja yang join. Walaupun tak semua members of family yang dapat join, tapi must be interesting coz my mom also follow. Ini kali ketiga aku ke Sabah. Ketiga-tiganya pergi dengan promosi tambang murah AirAsia. hehehe. Kalau harap nak naik MAS, tak kuasa aku nak pegi.


Mengikut ketua rombongan kitorang merangkap
abang ipar aku, hari pertama kitorang akan terus pergi ke Kundasang. Stay kat sana dalam 2 hari. AKu suka tempat ni coz sejuk. Pastu dapat tengok pemandangan Gunung Kinabalu. Walaupun hasrat nak menakluk Kinabalu still tak tercapai, dapat tengok je pun jadilah. Then akan ke Kota Belud on the 3rd day. Akan cuba untuk menunggang kuda kat sana mungkin. Maybe stay kat sana 2 hari kot. Aku pun tak sure sgt plan diorang. I follow... je. The 5th and the 6th day kitorang akan stay di KK. Maybe nak g pulau and shopping. Harap2 cuaca okey, coz last year tak dapat pegi pulau sbb cuaca tak mengizinkan.


Dan yang lebih specialnya, kali ni aku akan sambut birthday kat sana. Hehe.. Birthday yang ke berapa ??? Sshhhh... rahsia. Dah tua dah pun. Sape2 yang rasa nak bagi hadiah tu tunggu aku balik minggu depan ek. Tak pun korang leh courier je. Huhuhu.. So ihope i had a great time and lebih enjoy from last year. Daaa ...

3 comments:

maza said...

perkh! sekali update blog terus nak cerita dia pergi zoom malaysia tu. huhuh

pastinya syoknya malayasia kan..

huhuhu

hadiah! huhuhu.. tasbih dengan kitab yassin boleh?

wakakaka

Aiyu Esa said...

amboi2..nak ke Sabah lg ngko yeik..Jalan sakan..
Nnati aku posto hadiah bestday ngko dr sini...aku posto kangru hidup sekor buat ngko ternak...
hihihi...

cinta said...

Maza: InsyaAllah saya akan beri hadiah yg diminta dlm bulan pose ni. Bolehlah terus diamalkan. tul tak En Maza.


Ayu: Kangru leh buat masak rendang tak. Kalau boleh, ko bawak balik Malaysia sekor raya ni. Boleh buat lauk ketupat pulut. kekeke