Friday, March 19, 2010

K.O.S.O.N.G

Kebelakangan ini dapat aku rasakan jiwa aku kosong. Tak tahu apa yang dimahu oleh hati. Rasa bosan, marah, geram, menyampah, putus asa juga menyesal bercampur baur di dalam minda dan hati. perasaan tidak menentu, sekejap suka, sekejap nanti aku sedih, tiba-tiba pulak aku menangis. Bengong. apa yg aku mahu? aku sendiri tak tahu. mungkin perlu bertukar angin. mau intai-intai tempat yg mampu beri angin yang baru. dan mungkin mampu memberi sinar baru dlm hidup. mungkin itu juga mampu menggembirakan semua pihak. Aku nak lari dari org2 di sini (mcm kecewa je bunyi. gediks)

Yang sebetulnya (sbnrnya was-was) aku rasa dah bosan keje. Pada hal baru masuk 6 thn keje. Aku rindu zaman study dulu. betul aku rindu. tapi kalau aku further master full time sape nak "tanggung" aku. sape nak bayar kete, umah, kredit kad, loan aku dan etc2 tu. huhu... mintak sedekah ngan adik beradik agak2 kena maki tak?

~~ errkk... otak aku ni mampu ke nak study balik ni. ntah2 dah karat. kena overhaul dululah jawabnya. ~~

3 comments:

Aiyu Esa said...

itu tandanya ngko kena cepat2 kawin..pas2 ngko akan kembali normal seperti manusia biasa.cepat2 cari jodoh.aku sentiasa menunggu nasi minyak ngko...:)

maza said...

tandanya jiwa kosong..

elok join group kelab Jiwa-Jiwa Luka.. heheheh

Pok Li said...

kosong kena isi le.