Wednesday, June 25, 2008

HADIAH SASTERA KUMPULAN UTUSAN


Hadiah Sastera Kumpulan Utusan (HSKU) telah berlangsung dengan jayanya pada 20hb Jun 2008 yg lepas. Aku yang telah ditugaskan dua tahun berturut-turut menjawat jawatan sebagai Penyambut Tetamu tetap setia dengan "tugas" tsbt. Tapi tahun ini agak sedikit meriah dari tahun-tahun yang lepas. Mungkin disebabkan majlis kali ini dihadiri lebih ramai selebriti. Artis jemputan tahun ini juga agak "da BOMB" sape lagi kalau tak bukan Siti Nurhaliza. Berebut-rebut orang nak bergambar dengan Siti. Tapi aku kalau Siti tak heran sangat. Aku just teringin bergambar dengan hero-hero pojaan aku je. Kiranya idola aku la ni. Apa-apa pun diucapkan TAHNIAH kepada semua pemenang Hadiah Sastera tahun 2007.

Hero pojaan hatiku Tan Sri Jins Shamsudin


Sifu Sasterawan Negara


Hero yang tetap macho



Hero dolu-dolu

2 comments:

Didie said...

lawa baju kak lang ;-)

cinta said...

Tq..Baju last minute beli tu..Function punye pasal.