Wednesday, April 2, 2008

Berat Badan - CAM TAK CAYA JER


Ari ni aku timbang berat badan kat salah satu alat penimbang rakan sepejabat. Alamak!! Apsal dah bertambah berat ni? Nak kata senang hati tak juga. Kak Yam (officemate) bertanya berat badan aku? Aku kata "60 kg". Dia tak percaya... Dah memang berat badan aku 60 kg nak wat camner? Kak Yam kata aku tak nampak macam 60 kg je. "Nape Kak Yam, nampak cam 45 kg ker?" Tapi itu la hakikatnya Kak Yam ku sayang. Nampaknya plan diet aku sah-sah GAGAL!!! Tidak, aku tak mau GEMUK!!! Sebagai langkah keselamatan aku telah buat PLAN B. Atas bantuan rakan, aku telah dapatkan senarai BLOOD TYPE DIET. Kalau lepas ni berat badan aku naik gak. Nampaknya terpaksalah aku REDHA...Huhuhuhu...

1 comment:

k4ge said...

senang hati slalu...de org disisi.tu pasal berat badan naik.betul x?huhuhuhu........